søndag 6. mai 2012

Ute og inne

Jeg var sent ute med å så blomkarse, men nå spirer de allerede etter 6 dager! Disse står på badet og lengter ut. De skal nok få flytte til et svalere rom snart tenker jeg. Brukte frø som jeg plukket inn i fjor sommer. Puttet alle i jorda, så om halvparten spirer blir det 60 planter.. Men jeg regner med at en god del ikke vil spire. I så fall får jeg det frodig rundt huset i sommer! Spørs om noen gode venner får adoptere noen.
Da er levegg og sittegruppe ferdig malt! Klematisen ( Jackmanii) jeg kjøpte for en uke siden fikk endelig komme i en stor blomsterpotte i går. Ser stusselig ut her enda, men om en 5-6 uker skal det være grønt og frodig her. Noen gode puter, forfriskninger, en venn på nabostolen og ikke minst sol - ja da blir livet bra!

Klematisen vokser fort ser det ut til, så jeg måtte lage et klatrestativ av det jeg fant...Pinnene som var med planten skal etterhvert bort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar