torsdag 23. januar 2014

Spisesofa!

 
Som en bursdagsgave til meg selv, og familien, bestilte jeg i dag en spisesofa til kjøkkenet. Har lenge hatt lyst på en, og etter å ha lett på Finn og hos ulike møbelforhandlere, fant jeg i dag en til en fornuftig pris hos Møbelringen. Som kjent blir det sjelden brukt penger på møbler hos oss, så nå gleder jeg meg veldig til den kommer!
Jeg ønsket meg i utgangspunktet en gedigen biedermeier, som skulle være kjøkkenets smykke, men jeg finner den bare ikke! Denne sofaen er jo i en helt annen stil, men den passer godt inn. Den er 290 cm lang, noe som er kjekt når bordet er 3 m. Har tenkt å freshe den opp med noen puter og saueskinn, så blir den fort min favorittplass!
Hører med til historien at jeg skal snike meg til å male bordet svart... Noen stoler skal også bli svarte, og så leter jeg stadig etter noen gamle stoler i en lun trefarge. Må bare være flink og følge med når neste loppemarked finner sted!
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hei! Hvor får man tak i denne lange spisesofaen?

    SvarSlett