mandag 30. april 2012

Deilig søndagsvær i går!



Herlig vær! Hele familien var i sving ute i går. Hovedprosjektet var boden i carporten. Petter har lagt ned en del timer der nå, og det har blitt isolerte vegger, hems og snekkerbenk. Jeg hadde en stor jobb med å begynne på sorterings- og ryddejobben i carporten, men snart er vi i mål. Må bare få opp hyller i boden, slik at det kan bli system. Jeg fikk malt et strøk sort på kjempeblomsterkassen og ble ganske fornøyd! Forhåpentligvis blir det et strøk til i morgen - og så er det klart for innflytting! På den ene siden skal jeg ha en lilla klematis i selskap med petunia og gul blomkarse (disse må vente litt til inne i huset hos meg). På den andre siden skal jeg så erteblomster når temperaturen stiger litt, det er jo enda frost her om nettene.. Måtte skrape bilruta da jeg skulle på jobb i dag.
.
Ungene lekte ute i hele går - fra morgen til leggetid. Her er Knut stilig arbeidskar med lånte solbriller.
Jentene byttet på å være kirurg på et travelt sykehus. Verktøyet til Knut kom godt med på operasjonssalen...Heldigvis var de rause med bedøvelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar