lørdag 28. april 2012

Det vokser seg til på Klokkarhaugen!

I mars sådde jeg en god del frø... Etter å ha gitt bort maaange planter, har jeg fortsatt 148 ganske så levedyktige planter igjen. De bor nå i store deler av huset mens de venter på å få flytte ut. Øverst ses to sorter petunia som liker seg godt på soverommet foreløpig. Tredje året jeg sår Petunia, men nå prøvde jeg en ny sort med dobbelte blomster (Cascade Orchid Mist) i tillegg til Dewberry Sundae
Sommermargeritter. Dette er tredje året jeg sår disse, og de blir alltid så store og fine! Kommer til å fortsette å "lage" mine egne margeritter.
Første gang jeg sår stemorsblomster selv. Det var Knut som absolutt ville ha en pakke gule (Padparadja) og en pakke sorte (Springtime Black) da vi var på Plantasjen. Blir nok fine, men kunne tenkt meg at de vokste enda fortere. Vil gjerne sette ut noen rundt 17.mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar